Control posiada świat pełen tajemnic i dziwnych historii. Twórcy zachęcają byśmy wracali do starych lokacji

Podczas wywiadu z PlayStation Blog, Mikael Kasurinen będący reżyserem Control opowiedział nieco o stworzonym przez studio świecie gry. Jednym z głównych założeń developera, było stworzenie świata który skłoni nas do eksploracji i poznawaniu jego tajemnic oraz historii umieszczonych z daleka od głównej linii fabularnej, zamiast takiego, który skłania nas jedynie do ponownego przejścia.

Zespół jest zdania, że lepszym rozwiązaniem jest zamknięcie pewnego poziomu, czy pomieszczenia za sprawą kodu dostępu, czy pozyskania odpowiedniej umiejętności. Nie jest to w żadnym wypadku jakakolwiek nowość na rynku gier wideo, bowiem takie rozwiązanie stosowała choćby dobrze nam znana Metroidvania. Kasurinen podkreśla, że spora część Control jest w pełni opcjonalna do poznania. Twórcy są więc świadomi, że wiele ich pracy nie zostanie nigdy odkryte przez pewną część graczy, jednak mają nadzieję, że wysoka jakość wykonania tytułu skłoni nas do sprawdzania każdego zakamarka wypełnionego tajemnicami. A jak Wy będziecie podchodzić do nowej produkcji Remedy Entertainment?

Nie chodzi o samo powtarzanie. To kwestia strukturyzacji zawartości w taki sposób, byśmy czerpali radość z samego przebywania gdzieś, ze względu na wartościowość każdej, wykonywanej przez nas akcji.

Więcej na temat Control na naszym portalu:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *