Watch Dogs Legion ma rozszerzyć markę. Twórcy musieli zrezygnować ze Stanów Zjednoczonych

W ostatnich dniach Ubisoft prężnie działa w promocji Ghost Recon: Breakpoint, ale małymi krokami korporacja zmierza w kierunku reklamowania Watch Dogs Legion. Jest to kolejna piaskownica firmy, która trafi na rynek w marcu przyszłego roku.

W dwóch poprzednich odsłonach serii mogliśmy zasmakować wpływu wielkich systemów na wszelkie aspekty życia w amerykańskich miastach. Tym razem jednak gracze zostają przeniesieni do Londynu, co było dogłębnie przemyślanym posunięciem. W sprawie gry wypowiedział się dyrektor kreatywny, który zaznaczył, że Ubisoft stanął przed trudnym zadaniem rozszerzenia marki:

„Chcąc powiększyć markę Watch Dogs, nie mogliśmy trzymać się USA, musieliśmy bardziej zbliżyć się do świata.”

Twórcy nie mogli już trzymać się wyłącznie USA, a prezentacja problemów z różnych części świata stała się niezwykle atrakcyjna. Jest to też dla nich dodatkowa szansa trafienia do nowych graczy.

Londyńska sceneria jest inna od wcześniej prezentowanych amerykańskich mieścin, co pozwoli doświadczyć więcej różnorodności, bowiem deweloperzy stawiają na dopieszczony świat oferujący moc aktywności. Zmiana miejsca rozgrywanych wydarzeń będzie również okazją do poruszania nieco innych zagadnień niż w poprzednich grach serii, a sama rzeczywistość po Brexicie jest tego intrygującą zapowiedzią.

Więcej na temat Watch Dogs Legion do przeczytania na naszym portalu:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *